Kod: 12932425
W podreczniku w bardzo przystepny sposob wyjasnione sa podstawowe pojecia z zakresu marketingu. Duza zaleta podrecznika jest wzbogacenie tresci teoretycznych licznymi przykladami, ktore przyblizaja uczniom omawiane zagadnienia. ... więcej
28.35 zł
Zwykle: 29.55 zł
Oszczędzasz 1.19 zł
Za ten zakup dostaniesz 17 punkty
W podreczniku w bardzo przystepny sposob wyjasnione sa podstawowe pojecia z zakresu marketingu. Duza zaleta podrecznika jest wzbogacenie tresci teoretycznych licznymi przykladami, ktore przyblizaja uczniom omawiane zagadnienia. W roku szkolnym 2014/2015 podrecznik moze byc wykorzystywany w szkolach, ktore realizuja programy nauczania opracowane zarowno na podstawie "nowej" jak i "starej" podstawy programowej ksztalcenia w zawodach. Podrecznik jest przeznaczony do ksztalcenia w zawodach technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowosci, ale moze byc wykorzystywany rowniez w szkolach ksztalcacych w innych zawodach, w ktorych uczniowie powinni poznac podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
28.35 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )