Marketing Research (Int'l Ed) / Libristo.pl
Marketing Research (Int'l Ed)

Kod: 04438464

Marketing Research (Int'l Ed)

Autor Joseph F Hair

Takes an application-oriented approach, that offers students with the tools and skills necessary to solve business problems and exploit business opportunities. This edition aims to meet the needs of students through coverage of qu ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Marketing Research (Int'l Ed)

Opis

Takes an application-oriented approach, that offers students with the tools and skills necessary to solve business problems and exploit business opportunities. This edition aims to meet the needs of students through coverage of qualitative methods, emphasis on applied research projects as well as cases studies or exercises at the end of chapters.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: