Kod: 09380335
Marketers now have the opportunity to invest in more data research and take advantage of social networking. The new 12th edition of "Marketing Research" shows marketers how to utilize these techniques to compliment traditional met ... więcej
967.28 zł
Zwykle: 1018.31 zł
Oszczędzasz 51.02 zł
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 565 punkty
Marketers now have the opportunity to invest in more data research and take advantage of social networking. The new 12th edition of "Marketing Research" shows marketers how to utilize these techniques to compliment traditional methods. The book focuses on international market research and incorporates new case studies to present the latest information in the field. Marketers will also be able to access the books Web site for a list of readings, links to other key sites, sample datasets for analysis, and practice questions after each chapter.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
967.28 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )