Marketing Strategy for Small- to Medium-Sized Manufacturers / Libristo.pl
Marketing Strategy for Small- to Medium-Sized Manufacturers

Kod: 06505832

Marketing Strategy for Small- to Medium-Sized Manufacturers

Autor Charles France

It is a handy self-help resource to the approximately three hundred thousand small to medium-sized manufacturers we will need as the economy rebounds and creates opportunities for profitable growth--not just sales volume. ... więcej

90.10

Zwykle: 94.89 zł

Oszczędzasz 4.78 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Marketing Strategy for Small- to Medium-Sized Manufacturers

Za ten zakup dostaniesz 53 punkty

Opis

It is a handy self-help resource to the approximately three hundred thousand small to medium-sized manufacturers we will need as the economy rebounds and creates opportunities for profitable growth--not just sales volume.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

90.10

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: