Kod: 12953719
W tej ksiazce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma sie teoria marketingu terytorialnego do samorzadowej praktyki? - Na jakich podstawach budowac prawdziwa, autentyczna, wrecz magiczna marke miejsca? - Jak skute ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
W tej ksiazce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma sie teoria marketingu terytorialnego do samorzadowej praktyki? - Na jakich podstawach budowac prawdziwa, autentyczna, wrecz magiczna marke miejsca? - Jak skutecznie promowac miasto? - Jakie sa realne efekty dzialan promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?
Kategoria Książki po polsku Prawo i administracja Administracja. Samorząd terytorialny
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )