Kod: 04520288
This is the fourth edition of Marketing tourism in South Africa by UCT senior lecturer Richard George. This new and updated edition is suitable for universities, universities of technologies and colleges where Tourism Marketing or ... więcej
353.23 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 207 punkty
This is the fourth edition of Marketing tourism in South Africa by UCT senior lecturer Richard George. This new and updated edition is suitable for universities, universities of technologies and colleges where Tourism Marketing or Marketing for Tourism is taught. This course is taught mainly at first or second year and sometimes at third year as part of a National Diploma in Tourism Management, a BCom (Tourism) or a post-graduate diploma in Tourism. Up-to-date statistics, analysis of important players, and discussion of key trends ensures the book is at the forefront of local developments in tourism marketing. End-of-chapter case studies and example boxes allow students to grasp the practical applications of the theory to provide real-life current practice. There are also logos, photos, and website which will save lecturers preparation time while familiarizing the student with the landscape of the tourism industry in South Africa.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries
353.23 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )