Marketing w dzialalnosci agencji reklamowej / Libristo.pl
Marketing w dzialalnosci agencji reklamowej

Kod: 12906814

Marketing w dzialalnosci agencji reklamowej

Autor Malgorzata Panczyk

W ksiazce wyjasniono pojecie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cene, dystrybucje i promocje marketingu oraz zachowanie nabywcow na rynku i segmentacje rynku. Kolejne rozdzialy dotycza systemu informacji m ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Marketing w dzialalnosci agencji reklamowej

Opis

W ksiazce wyjasniono pojecie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cene, dystrybucje i promocje marketingu oraz zachowanie nabywcow na rynku i segmentacje rynku. Kolejne rozdzialy dotycza systemu informacji marketingowej, badan marketingowych i planowania marketingowego. Na koncu ksiazki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: