Kod: 12906814
W ksiazce wyjasniono pojecie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cene, dystrybucje i promocje marketingu oraz zachowanie nabywcow na rynku i segmentacje rynku. Kolejne rozdzialy dotycza systemu informacji m ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
W ksiazce wyjasniono pojecie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cene, dystrybucje i promocje marketingu oraz zachowanie nabywcow na rynku i segmentacje rynku. Kolejne rozdzialy dotycza systemu informacji marketingowej, badan marketingowych i planowania marketingowego. Na koncu ksiazki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )