Media and Urban Space. Understanding, Investigating and Approaching Mediacity / Libristo.pl
Media and Urban Space. Understanding, Investigating and Approaching Mediacity

Kod: 08936825

Media and Urban Space. Understanding, Investigating and Approaching Mediacity

Autor Frank Eckardt

New information and communication techniques have significant influences on urban life. In this book, international and interdisciplinary research, projects and considerations about the emerging 'Mediacity' are presented. Contribu ... więcej

305.42

Zwykle: 305.43 zł

Oszczędzasz 0.01 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 5 - 7 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Media and Urban Space. Understanding, Investigating and Approaching Mediacity

Za ten zakup dostaniesz 179 punkty

Opis

New information and communication techniques have significant influences on urban life. In this book, international and interdisciplinary research, projects and considerations about the emerging 'Mediacity' are presented. Contributions from scientists, artists, and architects from 14 different countries are analyzing, researching and creatively approaching the cultural, social, political, and economical phenomena of the encounter between media and urban space.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Social groups

305.42

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: