Kod: 12923373
Internetowe srodki przekazu, poczatkowo malo istotny dodatek do tradycyjnych mass mediow, w polowie pierwszej dekady XXI w. uzyskaly status rownorzednego partnera, a na poczatku drugiej dekady XXI w. ich rozwoj juz znacznie je wyp ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Internetowe srodki przekazu, poczatkowo malo istotny dodatek do tradycyjnych mass mediow, w polowie pierwszej dekady XXI w. uzyskaly status rownorzednego partnera, a na poczatku drugiej dekady XXI w. ich rozwoj juz znacznie je wyprzedzil. Internet stworzyl media totalne. Osaczaja nas w przestrzeni, przewijaja sie na wyswietlaczach w tramwajach i autobusach, blyskaja w hotelach, na lotniskach i przy sklepowych kasach, wibruja w smartfonach, wypelniaja ekrany podlaczonych do sieci telewizorow. O nasza uwage walcza wszystkimi srodkami naraz - tekstem, obrazem, dzwiekiem i animacja. Ksiazka pojawia sie w momencie fascynujacym dla obserwatorow mediow, choc znacznie bardziej dla aktywnego uczestnika medialnego rynku. Na barkach obecnych i przyszlych dziennikarzy i redaktorow, blogerow, menedzerow spolecznosci, programistow i marketingowcow spoczywac bedzie ciezar odpowiedzi na najwazniejsze pytania, ktore pozwola dziennikarstwu przebyc droge z analogowego do w pelni cyfrowego swiata. W serii Akademickie Warsztaty Dziennikarskie ukazuja sie podreczniki akademickie, ksiazki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a takze tlumaczenia waznych zagranicznych publikacji z dziedziny mediow.
Kategoria Książki po polsku Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo Informatyka. Cybernetyka. Komputery Sieci komputerowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )