Medienökonomie / Libristo.pl
Medienökonomie

Kod: 12763664

Medienökonomie

Autor Gerald Hosp

Zunehmend findet in kommunikationswissenschaftlichen Fragestellungen ökonomische Methoden Anwendung. Am Beispiel der Auswirkungen von Pressekonzentration, Zensur und sozialen Kosten des Journalismus zeigt Gerald Hosp, welches Erkl ... więcej

154.65


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 5 - 7 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Medienökonomie

Za ten zakup dostaniesz 90 punkty

Opis

Zunehmend findet in kommunikationswissenschaftlichen Fragestellungen ökonomische Methoden Anwendung. Am Beispiel der Auswirkungen von Pressekonzentration, Zensur und sozialen Kosten des Journalismus zeigt Gerald Hosp, welches Erklärungspotenzial für die Kommunikationswissenschaft eine eigene Medienökonomik besitzt.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Politikwissenschaft Politische Theorien und Ideengeschichte

154.65

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: