Kod: 13180897
En esta edición del libro Merchandising. La seducción en el punto deventa, se encuentra una guía ampliada para hacer gestión demerchandising desde su mismo devenir histórico y su relación con elmarketing empresarial, la teoría bás ... więcej
115.44 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 67 punkty
En esta edición del libro Merchandising. La seducción en el punto deventa, se encuentra una guía ampliada para hacer gestión demerchandising desde su mismo devenir histórico y su relación con elmarketing empresarial, la teoría básica para su comprensión y lasherramientas fundamentales para su aplicación en cualquier tipo deempresa con diversos productos o servicios.Se presentan los conceptos, tanto estratégicos como tácticos, de unaprendizaje fácil y puntual para ayudar en la toma de decisiones delos gerentes que reconocen el merchandising como la seducción delcomprador en el punto de venta.
Kategoria Książki po hiszpańsku Economia y empresa
115.44 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )