Microfactories / Libristo.pl
Microfactories

Kod: 13388940

Microfactories

Autor Masa & Jon Kleinhample

De 2.0 wereld van de creatieve duizendpoot De creatieve bedrijven in dit boek kiezen eensgezind voor ambacht, traditionele technieken en natuurlijke materialen. Voor deze 'microfactories' is digitaal het nieuwe normaal. Om hun kwa ... więcej

234.51

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Microfactories

Za ten zakup dostaniesz 137 punkty

Opis

De 2.0 wereld van de creatieve duizendpoot De creatieve bedrijven in dit boek kiezen eensgezind voor ambacht, traditionele technieken en natuurlijke materialen. Voor deze 'microfactories' is digitaal het nieuwe normaal. Om hun kwaliteitsstandaarden te bewaken, volgen ze nauwgezet elke stap in het productie-, maar dikwijls ook in het communicatieproces. Ze bereiken hun klanten digitaal én wereldwijd. Ze kiezen voor het beste van twee werelden en zetten een nieuwe industriële revolutie in: die van het creatief micro­-ondernemen.


Guided by both traditional and digital techniques, these 'microfactories' operate within a contemporary setting, forging new rules for a unique business strategy. To quantify a company as a 'microfactory' means elevating their status, recognizing that person's ability to shift the rules defining operational norms within creative businesses. They are, by definition, the embodiment of a ground-breaking creative renaissance, ushered in by the integration of both tradition and technology into our daily lives, whether business or personal. They operate extremely agile companies with small ecological footprints that communicate directly with their customers. They do not rely on large production facilities; rather on their own, on-demand micro-factories. Living in both the physical city and within a new, expansive, digitally networked community, they define a new breed of commerce. Unbound by location, we see the emergence of a new global landscape benefitting from the intimacy of local actors. This is not your fathers' globalism, but one shaped by the transparency of social networks.  

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Entrepreneurship

234.51

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: