Mikrotoponimy i makrotoponimy w komunikacji i literaturze / Libristo.pl
Mikrotoponimy i makrotoponimy w komunikacji i literaturze

Kod: 12944035

Mikrotoponimy i makrotoponimy w komunikacji i literaturze

Przedstawiana Czytelnikowi monografia zatytulowana Mikrotoponimy w komunikacji i literaturze jest druga publikacja wydawana w ramach projektu Nomina loci pod auspicjami Komisji Onomastyki Slowianskiej przy Miedzynarodowym Komiteci ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Mikrotoponimy i makrotoponimy w komunikacji i literaturze

Opis

Przedstawiana Czytelnikowi monografia zatytulowana Mikrotoponimy w komunikacji i literaturze jest druga publikacja wydawana w ramach projektu Nomina loci pod auspicjami Komisji Onomastyki Slowianskiej przy Miedzynarodowym Komitecie Slawistow. Cala seria jest poklosiem rozwazan podjetych podczas XVIII Miedzynarodowej i Ogolnopolskiej Konferencji Onomastycznej "Mikrotoponimia i makrotoponimia" (Lodz, 27-29.10.2012). Pierwsza z ksiazek w tym cyklu ukazala sie pt. Mikrotoponimia i makrotoponimia. Problematyka wstepna (red. Artur Galkowski, Renata Gliwa, Lodz 2014). Tom ten, podobnie jak poprzedni w serii, zawiera kilkadziesiat rozdzialow napisanych w kilku jezykach (polskim, slowackim, czeskim, ukrainskim, wloskim, francuskim, angielskim) przez autorow pochodzacych z roznych osrodkow naukowych Polski i Europy, glownie Europy Wschodniej. Poszczegolni autorzy rozpatruja jednostki nazewnicze (glownie mikrotoponimy) pod katem ich wystepowania, uzyc i funkcji w roznych planach komunikacji. Studia zamieszczone w czesci pierwszej poswiecone zostaly analizie toponimow (mikro- i makrotoponimow) pod wzgledem formalnym, pragmatycznym i kulturowym. Tu tez odniesienie do sfer komunikacji medialnej, a mianowicie Internetu i prasy. Czesc druga zamyka sie w kregu metodologii onomastyki literackiej. Publikacja wnosi do badan nad mikro- i makrotoponimia zarowno tradycyjny, jak i nowy sposob ich postrzegania w studiach onomastycznych, szerzej zas - komunikacyjnych.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Socjologia. Społeczeństwo Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: