Modern Analysis of Customer Surveys - with Applications using R / Libristo.pl
Modern Analysis of Customer Surveys - with Applications using R

Kod: 04886950

Modern Analysis of Customer Surveys - with Applications using R

Autor Ron Kenett, Silvia Salini

Customer survey studies deals with customers, consumers and user satisfaction from a product or service. In practice, many of the customer surveys conducted by business and industry are analyzed in a very simple way, without using ... więcej

656.01


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 10 - 14 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Modern Analysis of Customer Surveys - with Applications using R

Za ten zakup dostaniesz 383 punkty

Opis

Customer survey studies deals with customers, consumers and user satisfaction from a product or service. In practice, many of the customer surveys conducted by business and industry are analyzed in a very simple way, without using models or statistical methods. Typical reports include descriptive statistics and basic graphical displays. As demonstrated in this book, integrating such basic analysis with more advanced tools, provides insights on non-obvious patterns and important relationships between the survey variables. This knowledge can significantly affect the conclusions derived from a survey. Key features: Provides an integrated, case-studies based approach to analysing customer survey data. Presents a general introduction to customer surveys, within an organization's business cycle. Contains classical techniques with modern and non standard tools. Focuses on probabilistic techniques from the area of statistics/data analysis and covers all major recent developments. Accompanied by a supporting website containing datasets and R scripts. Customer survey specialists, quality managers and market researchers will benefit from this book as well as specialists in marketing, data mining and business intelligence fields.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

656.01

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: