Kod: 11265602
Przed Toba wymagajace zadanie. Jeden z Nadzwyczajnych bohaterow potrzebuje Twojej pomocy przy zaprojektowaniu dla niego specjalnego budynku. Wylosuj ktory z nich, dobierz karte zadania i wspomagaj swoj proces tworzenia dodatkowymi ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Przed Toba wymagajace zadanie. Jeden z Nadzwyczajnych bohaterow potrzebuje Twojej pomocy przy zaprojektowaniu dla niego specjalnego budynku. Wylosuj ktory z nich, dobierz karte zadania i wspomagaj swoj proces tworzenia dodatkowymi pytaniami, ktore pomoga Ci okreslic jakie rozwiazania beda dla niego najlepsze. Robot ze sztuczna inteligencja chcialby miec hale sportowa, jakie dyscypliny moze tam uprawiac? Jak bedzie wygladalo miejsce do nauki dla Syrenki i czego bedzie sie tam uczyc? Gdzie powinna byc zlokalizowana bezpieczna kryjowka dla Rycerza? Te i mnostwo innych wyzwan czeka na rozwiazanie. Czy sprostasz zadaniu i pomozesz Nadzwyczajnym? Liczba graczy: 1 - bez ograniczen Wiek: od 8 lat Czas gry: ok. 5 - 30 minut Zawartosc pudelka: 6 dwustronnie ilustrowanych kart postaci 6 kart zadan 10 kart dodatkowych pytan, ktore maja na celu pobudzic wyobraznie i dac pomysl na projekt notes projektowy (36 stron) pisak zamykana obudowa zestawu imitujaca tablet
Kategoria Książki po polsku Dom. Ogród. Hobby. Rekreacja Hobby. Rekreacja Gry i zabawy towarzyskie. ??amigłówki. Szachy. Karty
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )