Kod: 12905636
Dlaczego w ramach diagnozy gotowosci dzieci do nauki szkolnej trzeba fachowo prowadzic obserwacje i analizowac dzieciece kompetencje? A przede wszystkim, jak to robic? By odpowiedziec na te istotne pytania, powstala ksiazka napis ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Dlaczego w ramach diagnozy gotowosci dzieci do nauki szkolnej trzeba fachowo prowadzic obserwacje i analizowac dzieciece kompetencje? A przede wszystkim, jak to robic? By odpowiedziec na te istotne pytania, powstala ksiazka napisana przez prof. Edyte Gruszczyk-Kolczynska i Ewe Zielinska "Nauczycielska diagnoza gotowosci do podjecia nauki szkolnej. Jak prowadzic obserwacje dzieci, interpretowac wyniki i formulowac wnioski". Z chwila przeniesienia diagnozy gotowosci dzieci do nauki szkolnej z poradni do placowek wychowania przedszkolnego, obserwacja i interpretacja dzieciecych aktywnosci nabrala znaczenia. Pierwszy etap tej diagnozy polega bowiem na obserwowaniu dzieci, analizowaniu oraz interpretowaniu ich zachowan w trakcie zabaw i zajec przedszkolnych. Ksiazka udostepnia nauczycielowi profesjonalne GOTOWE narzedzia diagnostyczne. Wyjatkowosc tresci prezentowanych w publikacji podkresla fakt, ze, wedlug Autorek, nieporozumienia w zakresie stosowania metody obserwacji wynikaja z niedostatkow publikacji poswieconych nauczycielskiej diagnozie i braku sprawdzonych narzedzi diagnostycznych. Autorki maja nadzieje, ze ich starania wprowadzenia zmian przyczynia sie do takiego wychowania i edukacji dzieci, aby lepiej wiodlo sie im w szkole i doroslym zyciu.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Pedagogika. Oświata i szkolnictwo Dydaktyka. Nauczanie. Edukacja
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )