New Influencing Toolkit / Libristo.pl
New Influencing Toolkit

Kod: 05349117

New Influencing Toolkit

Autor Tim Baker

Without influence, managers are ineffective. There is growing recognition that this is a core leadership competency for managers, across industries, geographies and sectors. Managers need to influence up, down and increasingly, si ... więcej

286.41


Na zamówienie
Wysyłamy za 3 - 5 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o New Influencing Toolkit

Za ten zakup dostaniesz 167 punkty

Opis

Without influence, managers are ineffective. There is growing recognition that this is a core leadership competency for managers, across industries, geographies and sectors. Managers need to influence up, down and increasingly, sideways as organizations become flatter, more manoeuvrable and less hierarchical. The New Influencing Toolkit is expertly designed to diagnose and develop managerial influence. Four influencing strategies make-up the "Influencing Capabilities Framework": investigating, calculating, motivating; and collaborating. On completion of the diagnostic included within the book, managers are given practical techniques and methods to enhance each of these four influencing strategies. These strategies are at the heart of leadership for the 21st Century manager.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

286.41

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: