Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
DPD 25.99 Poczta Polska 18.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 InPost 13.99

New Science of Selling and Persuasion

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka New Science of Selling and Persuasion William T. Brooks
Kod Libristo: 04891296
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, kwiecień 2004
One of the world's most sought-after sales training and consulting experts reveals the strategies sm... Cały opis
? points 81 b
140.83
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Case for Mental Imagery Stephen Kosslyn / Miękka
common.buy 227.54
Portrait of an Artist LAURIE LISLE / Miękka
common.buy 90.46
Organic Chemistry of Drug Synthesis V 2 Daniel Lednicer / Twarda
common.buy 1 837.86
Reach For Guitar On Tap (Chords) Joe Bennett / Książka
common.buy 103.66
Letters of Louis D.Brandeis Louis D. Brandeis / Twarda
common.buy 535.72
Feel-Good Curriculum Maureen Stout / Miękka
common.buy 122.35
How to Rob an Armored Car Iain Levison / Miękka
common.buy 75.74

One of the world's most sought-after sales training and consulting experts reveals the strategies smart companies use to sell anything to anyone This book takes a new and relevant approach to sales from the perspective of both organizational and individual performance. Based on the author's broad-based personal experience working with over 2,000 sales organizations, it combines organizational guidelines, sales management strategies, how-to sales tips, and career guidance for sales executives, sales managers, and salespeople alike. Incorporating proprietary research, case studies, real-world examples, and practical information, this book will revolutionize the very way sales organizations sell. William (Bill) Brooks (Greensboro, NC) is the founder and CEO of The Brooks Group, an internationally recognized consulting firm whose clients have included General Motors, Chase Manhattan, Sara Lee, and Microsoft among thousands of others. He delivers more than 150 keynote speeches annually to sales organizations.

Informacje o książce

Pełna nazwa New Science of Selling and Persuasion
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2004
Liczba stron 256
EAN 9780471469247
ISBN 0471469246
Kod Libristo 04891296
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 518
Wymiary 165 x 231 x 20
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo