Obtaining Customer Feedback on HR / Libristo.pl
Obtaining Customer Feedback on HR

Kod: 06476108

Obtaining Customer Feedback on HR

Autor Mary Mercer

Presents the views of customers about HR (and which customers to ask) and, if so, how to go about it. This title provides different organisations, IES researchers looked at why they chose to do so, and the varying methods used. ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Obtaining Customer Feedback on HR

Opis

Presents the views of customers about HR (and which customers to ask) and, if so, how to go about it. This title provides different organisations, IES researchers looked at why they chose to do so, and the varying methods used.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: