Kod: 12902287
Nie zawsze sie zdarza, ze powazna praca naukowa moze stac sie obiektem zainteresowania szerokiej grupy odbiorcow. W tym wypadku tak sie wlasnie dzieje. Praca laczy przymioty obszernego, klarownego wywodu, porzadkujacego wiedze nt. ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Nie zawsze sie zdarza, ze powazna praca naukowa moze stac sie obiektem zainteresowania szerokiej grupy odbiorcow. W tym wypadku tak sie wlasnie dzieje. Praca laczy przymioty obszernego, klarownego wywodu, porzadkujacego wiedze nt. samoswiadomosci w nauczaniu, z podejsciem czysto badawczym: waznych refleksji wynikajacych z wieloletnich badan wlasnych, przeprowadzonych w oparciu o doglebna znajomosc teorii i wzbogaconych wlasna cenna propozycja. Dlatego dobrze sie stalo, ze dostepna bedzie dla polskiego czytelnika. Glottodydaktyk znajdzie w niej interesujacy wywod, zapelniajacy powazna luke w badaniach naukowych i cenne zrodlo inspiracji do kolejnych analiz dotyczacych kompetencji savoir-etre. Praktyk, ktory nie zawsze dostrzega, jak wielki moze byc wplyw zmiennych niejezykowych na opanowywanie jezykowych kompetencji, zyska kompendium wiedzy nt. optymalizacji nauczania jezykow obcych. Latwiej mu bedzie przekonac ucznia, dlaczego warto "wmyslec sie w siebie", pokazac, jak to uczynic, a samemu zyskac material do wlasciwej diagnozy i terapii wlasnych bledow. Z recenzji prof. dr hab. Haliny Widly (Uniwersytet Slaski)
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Psychologia. Psychoterapia Osobowość. Samorealizacja. Kariera
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )