Kod: 12910566
Ksiazka proponuje wprowadzenie medioznawstwa do refleksji nad literatura, a dokonuje tego, unikajac zarowno technofobicznych lekow przez nowymi mediami, jak i naiwnego hurraoptymizmu widzacego w Internecie spelnienie odwiecznych ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Ksiazka proponuje wprowadzenie medioznawstwa do refleksji nad literatura, a dokonuje tego, unikajac zarowno technofobicznych lekow przez nowymi mediami, jak i naiwnego hurraoptymizmu widzacego w Internecie spelnienie odwiecznych potrzeb ludzi literatury. Zespol Autorek i Autorow znajacych pismiennictwo roznych epok, uwiklane w rozne media, ukazal dzieje relacji literatury i mediow nie jako narastajaca przewage tych drugich, lecz jako rodzaj wspolbycia, w ktorym kazda ze stron stale zmienia te druga. Znalezc mozna w ksiazce omowienie przypadkow, w ktorych mocne wspolczesne medium upraszcza i zubaza dzielo literackie podczas przenoszenia go do swego srodowiska. Czesciej jednak poznajemy historie wymyslania przez literature nowych uzytkow z pojawiajacego sie medium (...) oraz rozszerzania mozliwosci jednego z nich. Z recenzji dr. hab. Tomasza Mizerkiewicza prof. UAM
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Socjologia. Społeczeństwo Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )