Kod: 12923425
We wspolczesnej, niezwykle zlozonej i usieciowionej gospodarce globalnej wyzwaniem dla praktycznie kazdej firmy staje sie odnalezienie swojego miejsca i sposobu na sukces w nowym, usieciowionym swiecie. Jednym z fenomenow spoleczn ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
We wspolczesnej, niezwykle zlozonej i usieciowionej gospodarce globalnej wyzwaniem dla praktycznie kazdej firmy staje sie odnalezienie swojego miejsca i sposobu na sukces w nowym, usieciowionym swiecie. Jednym z fenomenow spolecznych staje sie to, ze rozproszone i luzno polaczone ze soba jednostki (konsumenci) potrafia sie samoorganizowac, tworzyc wirtualne spolecznosci i dobrowolnie ze soba wspolpracowac. Jak dokladnie przebiega ten proces? Jak zjawiska wywolane rozwojem i ekspansja technologii sieciowych przeksztalcaja biznes? Czy wymuszaja zmiane dotychczasowych praktyk i stwarzaja warunki dla nowej jakosci spolecznej odpowiedzialnosci biznesu? Ksiazka odpowiada na te pytania, a takze na pytania zwiazane z zarzadzaniem w czasach produkcji partnerskiej i mediow spolecznosciowych.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Organizacja i zarządzanie. Biznes
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )