Kod: 04868152
In the midst of the United States' immense economic growth in the 1850s, Americans worried about whether the booming agricultural, industrial, and commercial expansion came at the price of cherished American values such as honesty ... więcej
216.89 zł
Zwykle: 228.39 zł
Oszczędzasz 11.50 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 127 punkty
In the midst of the United States' immense economic growth in the 1850s, Americans worried about whether the booming agricultural, industrial, and commercial expansion came at the price of cherished American values such as honesty, hard work, and dedication to the common good. This study examines how popular writers and widely read newspapers, magazines, and books expressed social tensions between prosperity and morality. The authors draw on that nationwide conversation through leading mass media, including newspapers such as the "New York Herald" and the "New York Tribune"; best-selling magazines aimed at middle-class tastes, "Harper's Magazine" and the "Southern Literary Messenger"; novels by women authors Susan Warner, Maria Cummins, and Harriet Beecher Stowe; and, works by novelist George Lippard, historian George Bancroft, and travel writer Bayard Taylor.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
216.89 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )