Paradoxes of Prosperity / Libristo.pl
Paradoxes of Prosperity

Kod: 04868152

Paradoxes of Prosperity

Autor Lorman Ratner, Dwight L. Teeter, Paula T. Kaufman

In the midst of the United States' immense economic growth in the 1850s, Americans worried about whether the booming agricultural, industrial, and commercial expansion came at the price of cherished American values such as honesty ... więcej

216.89

Zwykle: 228.39 zł

Oszczędzasz 11.50 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Paradoxes of Prosperity

Za ten zakup dostaniesz 127 punkty

Opis

In the midst of the United States' immense economic growth in the 1850s, Americans worried about whether the booming agricultural, industrial, and commercial expansion came at the price of cherished American values such as honesty, hard work, and dedication to the common good. This study examines how popular writers and widely read newspapers, magazines, and books expressed social tensions between prosperity and morality. The authors draw on that nationwide conversation through leading mass media, including newspapers such as the "New York Herald" and the "New York Tribune"; best-selling magazines aimed at middle-class tastes, "Harper's Magazine" and the "Southern Literary Messenger"; novels by women authors Susan Warner, Maria Cummins, and Harriet Beecher Stowe; and, works by novelist George Lippard, historian George Bancroft, and travel writer Bayard Taylor.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

216.89


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: