Kod: 12905638
Warto poswiecic czas i energie na znalezienie wlasnego miejsca na rynku edukacyjnym. Dotyczy to wszystkich przedszkoli i szkol - mlodych i starych, prywatnych i panstwowych. To, ze ktos funkcjonuje od lat, wcale nie znaczy, ze nie ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Warto poswiecic czas i energie na znalezienie wlasnego miejsca na rynku edukacyjnym. Dotyczy to wszystkich przedszkoli i szkol - mlodych i starych, prywatnych i panstwowych. To, ze ktos funkcjonuje od lat, wcale nie znaczy, ze nie ma pola do zmian i innowacji. To, ze ktos startuje ze swieza energia, nie oznacza, ze nie moze czerpac z doswiadczenia konkurencji. Konkurencyjnosc i rozumienie potrzeb klientow sa dzis kluczem do kreowania pozytywnego wizerunku placowki. Konkurencja nie spi, a wymagania rosna. Dlatego dobrze jest zrozumiec mechanizmy dzialania rynku i elementy komunikacji, ktore pozwalaja zaskarbic przychylnosc rodzicow i dzieci. I zapraszac do placowki z pelna swiadomoscia tego, ze klienci znajda u nas to, czego szukaja. Jesli w ten sposob spojrzymy na nasza placowke, to z pewnoscia dostrzezemy potrzebe siegniecia po narzedzie w postaci poradnika zwierajacego wskazowki dotyczace swiadomego budowania jej wizerunku.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )