Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2014 / Libristo.pl
Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2014

Kod: 08791568

Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2014

Autor Jack W. Plunkett

Market research guide to the advertising and branding industry-a tool for strategic planning, competitive intelligence, employment searches or financial research. Contains trends, statistical tables and an industry glossary. Inc ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2014

Opis

Market research guide to the advertising and branding industry-a tool for strategic planning, competitive intelligence, employment searches or financial research. Contains trends, statistical tables and an industry glossary. Includes profiles of 400 advertising and branding industry firms, which provide data such as addresses, phone numbers and executive names.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Encyclopaedias & reference works Reference works


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: