Podaj dalej czyli jak stworzyc porywajaca opowiesc dla marki / Libristo.pl
Podaj dalej czyli jak stworzyc porywajaca opowiesc dla marki

Kod: 12902454

Podaj dalej czyli jak stworzyc porywajaca opowiesc dla marki

Autor Grzegorz Kosson

"Podaj dalej, czyli jak stworzyc porywajaca opowiesc dla marki" to fascynujaca podroz do swiata marek, ktore swoimi historiami porywaja tlumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy sa tu najwazniejsze. Istotne jest to jak odnalazly w ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Podaj dalej czyli jak stworzyc porywajaca opowiesc dla marki

Opis

"Podaj dalej, czyli jak stworzyc porywajaca opowiesc dla marki" to fascynujaca podroz do swiata marek, ktore swoimi historiami porywaja tlumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy sa tu najwazniejsze. Istotne jest to jak odnalazly w sobie powolanie, odkryly swoj talent. Ksiazka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania. "Podaj dalej..." sama w sobie jest opowiescia. Literacka forma narracji i niesztampowy styl wypowiedzi autora sprawia, ze przedstawione narzedzia traktujemy jako element fabuly wiekszej opowiesci... Podazajac za wskazowkami autora, tak jak mityczny bohater wyruszysz w podroz, by przedzierajac sie przez gaszcz rynkowych pulapek, odkryc to co najcenniejsze w Twojej marce. Ta podroz bedzie wyzwaniem, ale nagroda - zdobycie zaufania klientow i zaangazowanie ich w kontynuowanie Twojej opowiesci, bedzie bezcenna. Ksiazka Grzegorza Kossona jest pierwsza polska proba calosciowego spojrzenia na role storytellingu w marketingu i reklamie. (...) "Podaj dalej" to rowniez propozycja pewnej filozofii marketingu - wzbogacenie marki i dodanie jej kolejnego wymiaru poza "osobowoscia" czy "charakterem" - obdarzenie jej wlasnie wymiarem duchowym. To zas zupelnie odmienny sposob komunikowania sie z konsumentem, ktory znowu staje sie przede wszystkim Czlowiekiem. Marek Staniszewski ?

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: