Kod: 12877638
Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowan marketingu zmieniaja sie w czasie, by sprostac wyzwaniom przeistaczajacego sie otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. sluzy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb or ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowan marketingu zmieniaja sie w czasie, by sprostac wyzwaniom przeistaczajacego sie otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. sluzy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnien klientow docelowego rynku w sposob przynoszacy im satysfakcje, a przedsiebiorstwu dajacy zysk. W poszczegolnych rozdzialach niniejszego podrecznika autorzy zawarli rozwazania dotyczace: funkcji i znaczenia marketingu, kierunkow jego rozwoju, preferencji i zachowan zakupowych klientow, podzialu rynku na segmenty, instrumentow marketingowego oddzialywania na nabywcow, gromadzenia informacji rynkowych oraz planowania i kontrolowania dzialalnosci marketingowej. Ksiazka jest przeznaczona dla studentow kierunkow zwiazanych z marketingiem, zarzadzaniem i komunikacja oraz dla sluchaczy studiow podyplomowych.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )