Kod: 12949944
Ksiazka uczy, jak wykorzystac pomiar zwrotu z inwestycji marketingowych do oceny slusznosci strategicznych decyzji marketingowych oraz jak maksymalizowac zysk z kazdej zlotowki zainwestowanej w programy marketingowe. Opisano w nie ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Ksiazka uczy, jak wykorzystac pomiar zwrotu z inwestycji marketingowych do oceny slusznosci strategicznych decyzji marketingowych oraz jak maksymalizowac zysk z kazdej zlotowki zainwestowanej w programy marketingowe. Opisano w niej sprawdzone sposoby dokladnego pomiaru rentownosci inwestycji w rozne kampanie marketingowe oraz wskazano mozliwosci wykorzystania rezultatow tych pomiarow do polepszenia wynikow finansowych calej organizacji. Ksiazka zainteresuje specjalistow ds. marketingu, zarzadzajacych finansami i analitykow, ktorzy daza do jak najlepszego wykorzystania posiadanych funduszy marketingowych.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )