Poverty Reduction through Social Business? / Libristo.pl
Poverty Reduction through Social Business?

Kod: 01874883

Poverty Reduction through Social Business?

Autor Kerstin M. Humberg

Since Nobel Peace Laureate Muhammad Yunus first began launching joint ventures with multinational corporations such as Group Danone (2006) and Veolia Water (2008) in Bangladesh, his social business concept has received internation ... więcej

116.65

Zwykle: 151.92 zł

Oszczędzasz 35.28 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Poverty Reduction through Social Business?

Za ten zakup dostaniesz 68 punkty

Opis

Since Nobel Peace Laureate Muhammad Yunus first began launching joint ventures with multinational corporations such as Group Danone (2006) and Veolia Water (2008) in Bangladesh, his social business concept has received international attention. §What is a social business and how can it contribute to poverty reduction? Using the example of Bangladesh, this book systematically explores Yunus theoretical propositions in relation to relevant development policy contexts. Two case studies then investigate Grameen Danone s and Grameen Veolia s challenges in their business operations, mitigation strategies, and livelihood outcomes for the poor. While Grameen Danone Foods Ltd. aims to fight child malnutrition by selling fortified yoghurt, Grameen Veolia Water Ltd. provides rural communities with treated river water in arsenic-affected areas. As this is the first comprehensive empirical study of Yunus pioneering experiments in his home country, this book provides exciting first-hand insights for academics, development practitioners, and social entrepreneurs alike.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Medien, Kommunikation Medienwissenschaft

116.65

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: