Kod: 01589065
Top-Tools für die perfekte Kundenbefragung: Das Praxisbuch erklärt, wie Unternehmen Kunden wünsche erkennen, damit echte Produktinnovationen anstoßen und ihren Service verbessern können. Konkret und praxisnah beschreiben die beide ... więcej
233.48 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 136 punkty
Top-Tools für die perfekte Kundenbefragung: Das Praxisbuch erklärt, wie Unternehmen Kunden wünsche erkennen, damit echte Produktinnovationen anstoßen und ihren Service verbessern können. Konkret und praxisnah beschreiben die beiden Autoren, wie man mit den richtigen Fragetechniken repräsentative Kundenaussagen erzielt und durch eine effektive Auswertung unverfälschte Kunden wünsche herauskristallisiert. Fallstudien zeigen, wie die Ergebnisse in optimierte Produkte und besseren Kundenservice umgesetzt werden können.
Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Werbung, Marketing
233.48 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )