Price, Quality and Trust / Libristo.pl
Price, Quality and Trust

Kod: 02020204

Price, Quality and Trust

Autor Mari (London School of Economics and Political Science) Sako

The management of buyer-supplier relations has come to be regarded as a key to achieving manufacturing competitiveness, particularly in sectors facing global competition based on both price and quality. This book is a theoretical ... więcej

176.58


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Price, Quality and Trust

Za ten zakup dostaniesz 103 punkty

Opis

The management of buyer-supplier relations has come to be regarded as a key to achieving manufacturing competitiveness, particularly in sectors facing global competition based on both price and quality. This book is a theoretical and empirical exploration of the link between the type of buyer-supplier relations and corporate performance. Dr Sako examines how British and Japanese companies in the electronics industry manage their relationships with buyers and suppliers, the empirical study comprising a three-way comparison of a Japanese customer company, a British customer company, and a Japanese company in Britain, and an analysis of 36 supplier companies in Britain and Japan. Variations of the companies' business practices are assessed in terms of technology, the nature of market competition, the national legal framework, financial structures, employment systems, and the mode of entrepreneurship. The author identifies two distinct approaches in the two countries - the arm's-length contractual relation (ACR) in Britain, and the obligational contractual relation (OCR) in Japan - and argues that the trust and interdependence present in the latter can be a powerful springboard from which to achieve corporate success.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Economics Microeconomics

176.58

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: