Priming / Libristo.pl
Priming

Kod: 09507826

Priming

Autor Bertram Scheufele

Wie prägen Medien-Primes die Vorstellungen, Entscheidungen und Handlungen der Rezipienten? Das Buch stellt Lesarten des Priming-Ansatzes in der Kommunikationswissenschaft vor, arbeitet Gemeinsamkeiten und Unterschiede zu Agenda-Se ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Priming

Opis

Wie prägen Medien-Primes die Vorstellungen, Entscheidungen und Handlungen der Rezipienten? Das Buch stellt Lesarten des Priming-Ansatzes in der Kommunikationswissenschaft vor, arbeitet Gemeinsamkeiten und Unterschiede zu Agenda-Setting, Framing und instrumenteller Aktualisierung heraus und diskutiert Schlüsselstudien und methodische Umsetzungen.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Medien, Kommunikation

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: