Professional and Practitioner's Guide to Public Relations Research, Measurement, and Evaluation / Libristo.pl
Professional and Practitioner's Guide to Public Relations Research, Measurement, and Evaluation

Kod: 15838155

Professional and Practitioner's Guide to Public Relations Research, Measurement, and Evaluation

Autor David Michaelson, Don W. Stacks

Contemporary public relations practice has developed over the last several decades from the weak third sister in marketing, advertising, and public relations mix to a full player. To help you keep up to speed with the exciting cha ... więcej

90

Zwykle: 94.85 zł

Oszczędzasz 4.84 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Professional and Practitioner's Guide to Public Relations Research, Measurement, and Evaluation

Za ten zakup dostaniesz 53 punkty

Opis

Contemporary public relations practice has developed over the last several decades from the weak third sister in marketing, advertising, and public relations mix to a full player. To help you keep up to speed with the exciting changes and developments of p

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

90

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: