Kod: 15838155
Professional and Practitioner's Guide to Public Relations Research, Measurement, and Evaluation
Contemporary public relations practice has developed over the last several decades from the weak third sister in marketing, advertising, and public relations mix to a full player. To help you keep up to speed with the exciting cha ... więcej
90 zł
Zwykle: 94.85 zł
Oszczędzasz 4.84 zł
Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka
Zobacz książki o podobnej tematyce
-
42.46 zł
-
103.24 zł
-
63.38 zł
Bon podarunkowy: Radość gwarantowana
- Podaruj bon o dowolnej wartości, a my się zajmiemy resztą.
- Bon podarunkowy dotyczy całej naszej oferty.
- Możesz wydrukować elektroniczny bon z e-maila a następnie przekazać go obdarowanemu.
- Ważność bonu wynosi 12 miesięcy od daty wystawienia.
Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej
Więcej informacji o Professional and Practitioner's Guide to Public Relations Research, Measurement, and Evaluation
Za ten zakup dostaniesz 53 punkty
Opis
Contemporary public relations practice has developed over the last several decades from the weak third sister in marketing, advertising, and public relations mix to a full player. To help you keep up to speed with the exciting changes and developments of p
Szczegóły książki
Kategoria
Książki po angielsku
Economics, finance, business & management
Business & management
Sales & marketing
- Pełny tytuł: Professional and Practitioner's Guide to Public Relations Research, Measurement, and Evaluation
- Autor: David Michaelson, Don W. Stacks
- Język: Angielski
- Oprawa: Miękka
- Liczba stron: 289
- EAN: 9781631577611
- ISBN: 1631577611
- ID: 15838155
- Wydawca: Business Expert Press
- Waga: 472 g
- Wymiary: 153 × 228 × 24 mm
- Data wydania: 24. January 2017
Ulubione w innej kategorii
250 000
zadowolonych klientów
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.