Kod: 04138754
The new edition of this handbook provides essential, practical advice with detailed checklists to help effectively research, plan, implement and evaluate a campaign. Rewritten and restructured, there is greater focus on theory an ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
The new edition of this handbook provides essential, practical advice with detailed checklists to help effectively research, plan, implement and evaluate a campaign. Rewritten and restructured, there is greater focus on theory and planning; how shoppers shop; using new media and e-marketing; the role of promotions within direct marketing and CRM (customer relationship marketing); targeting; and the latest modelling and evaluation tools. There are also extensive listings of sources of further information and web-based contacts.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )