Promotional Marketing Handbook / Libristo.pl
Promotional Marketing Handbook

Kod: 04138754

Promotional Marketing Handbook

Autor Chris Brown

The new edition of this handbook provides essential, practical advice with detailed checklists to help effectively research, plan, implement and evaluate a campaign. Rewritten and restructured, there is greater focus on theory an ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Promotional Marketing Handbook

Opis

The new edition of this handbook provides essential, practical advice with detailed checklists to help effectively research, plan, implement and evaluate a campaign. Rewritten and restructured, there is greater focus on theory and planning; how shoppers shop; using new media and e-marketing; the role of promotions within direct marketing and CRM (customer relationship marketing); targeting; and the latest modelling and evaluation tools. There are also extensive listings of sources of further information and web-based contacts.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: