Przelicz to na pieniadze / Libristo.pl
Przelicz to na pieniadze

Kod: 12917534

Przelicz to na pieniadze

Autor Jeffrey J. Fox

Przelicz to na pieniadze pokazuje firmom, jak skutecznie komunikowac wartosc ekonomiczna tworzona przez ich produkty i uslugi. Codziennie dobre firmy ponosza uszczerbek na tym, ze tworzac dla swoich klientow wartosc finansowa, sam ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Przelicz to na pieniadze

Opis

Przelicz to na pieniadze pokazuje firmom, jak skutecznie komunikowac wartosc ekonomiczna tworzona przez ich produkty i uslugi. Codziennie dobre firmy ponosza uszczerbek na tym, ze tworzac dla swoich klientow wartosc finansowa, same nie sa w stanie uzyskac godziwego udzialu w finalnym zysku swojego partnera. Dzieje sie tak, gdyz wiekszosc pracownikow dzialow marketingu nie potrafi oszacowac wartosci, ktora ich klienci otrzymuja w produktach ich wlasnej firmy. Argumentacja handlowa takich pracownikow sprowadza sie do najbardziej prymitywnego czynnika - ceny. Rozwiazaniem jest takie podejscie do sprzedazy i marketingu, ktore wykracza poza zachwalanie wlasnego produktu, a polega na obliczeniu pienieznego zysku, jaki klient otrzymuje w zamian za zaplacona cene. Ksiazka szczegolowo przedstawia, jak to zrobic. Dobre firmy odnosza sukcesy dzieki odkrywaniu sposobu, w jaki ich klienci zarabiaja, i takim wykorzystaniu wlasnych zasobow, aby klienci mogli zarabiac jeszcze wiecej. Przeliczanie na pieniadze jest kluczowa dyscyplina pozwalajaca kazdej firmie wspiac sie na wyzyny sukcesu handlowego. Fox i Gregory stworzyli szczegolowy przewodnik, ktory czyni przeliczanie na pieniadze fundamentem strategii biznesowej. To solidna wiedza, dlatego ta ksiazka nie jest przeznaczona dla tych "specjalistow" od marketingu, ktorych jedyna umiejetnoscia jest mydlenie oczu wlasnemu pracodawcy. To ksiazka dla tych, ktorzy sa gotowi zakasac rekawy, aby naprawde czegos dokonac dla swojej firmy.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Finanse


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: