Kod: 04425462
This book, the second in the series following "Really Good Logos Explained," will address the elements of effective packaging vs. packages that aren't successful and what makes a particular design more powerful or attention-gettin ... więcej
235.19 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 137 punkty
This book, the second in the series following "Really Good Logos Explained," will address the elements of effective packaging vs. packages that aren't successful and what makes a particular design more powerful or attention-getting than others. Three well respected design professionals - each of whom will specialize in the area of product packaging - will evaluate the 300+ design examples in the book. Each author will provide specific and to-the-point observations and critiques. This will be the second in a series of "Really Good" books, such as "Really Good Brochures, Explained," "Really Good Design Elements, Explained."
Kategoria Książki po angielsku The arts Industrial / commercial art & design Graphic design
235.19 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )