Kod: 12950839
O reklamie we wspolczesnym spoleczenstwie informacyjnym przeczytamy w ksiazce Ewy Kowalskiej i Miroslawa Kowalskiego. Spis tresci: Historia reklamy Skutecznosc reklamy Reklama spoleczna jako narzedzie marketingu spolecznego ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
O reklamie we wspolczesnym spoleczenstwie informacyjnym przeczytamy w ksiazce Ewy Kowalskiej i Miroslawa Kowalskiego. Spis tresci: Historia reklamy Skutecznosc reklamy Reklama spoleczna jako narzedzie marketingu spolecznego Reklama a film: zarys problematyki "product placement" Dziecko a "autorytet" w reklamie telewizyjnej "Na dobre i na zle" zdrowiu: komunikaty reklamowe a zdrowie Reklama prasowa w Polsce i Wielkiej Brytanii: analiza porownawcza Bibliografia wybranych polskich artykulow odnoszacych sie do zjawiska reklamy
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Socjologia. Społeczeństwo Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )