Reklama w spoleczenstwie informacyjnym / Libristo.pl
Reklama w spoleczenstwie informacyjnym

Kod: 12950839

Reklama w spoleczenstwie informacyjnym

O reklamie we wspolczesnym spoleczenstwie informacyjnym przeczytamy w ksiazce Ewy Kowalskiej i Miroslawa Kowalskiego. Spis tresci: Historia reklamy Skutecznosc reklamy Reklama spoleczna jako narzedzie marketingu spolecznego ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Reklama w spoleczenstwie informacyjnym

Opis

O reklamie we wspolczesnym spoleczenstwie informacyjnym przeczytamy w ksiazce Ewy Kowalskiej i Miroslawa Kowalskiego. Spis tresci: Historia reklamy Skutecznosc reklamy Reklama spoleczna jako narzedzie marketingu spolecznego Reklama a film: zarys problematyki "product placement" Dziecko a "autorytet" w reklamie telewizyjnej "Na dobre i na zle" zdrowiu: komunikaty reklamowe a zdrowie Reklama prasowa w Polsce i Wielkiej Brytanii: analiza porownawcza Bibliografia wybranych polskich artykulow odnoszacych sie do zjawiska reklamy

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Socjologia. Społeczeństwo Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: