Reklama / Zasady kultu wyobrazni / Libristo.pl
Reklama / Zasady kultu wyobrazni

Kod: 12941845

Reklama / Zasady kultu wyobrazni

Autor Waclaw Smid

Zestaw 2 ksiazek: Proponowana Panstwu praca jest swoistym przewodnikiem po swiecie reklamy w tym sensie, ze stara sie w miare najpelniej odpowiedziec na podstawe dla Kazdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektowac reklame i z jak ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Reklama / Zasady kultu wyobrazni

Opis

Zestaw 2 ksiazek: Proponowana Panstwu praca jest swoistym przewodnikiem po swiecie reklamy w tym sensie, ze stara sie w miare najpelniej odpowiedziec na podstawe dla Kazdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektowac reklame i z jakich glownych elementow powinna sie skladac? Ksiazka stara sie podpowiedziec Panstwu, jak skonstruowac taki komunikat reklamowy, ktory bylby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dobr i uslug. Nowych produktow i inicjatyw. Nowych pomyslow i idei. Zasady kultu wyobrazni Dlaczego chodzi nam akurat o "kult wyobrazni"? Czyzby dlatego, ze "rozum spi"? Otoz niezupelnie. Ten ostatni na pewno - na swoj sposob - czuwa nieustannie nawet gdy o tym nie wiemy. To wyobraznia dziala jak zycie poety: poeta sie nie jest - nim sie BYWA. Czy istnieja takie zasady, wedle ktorych mozemy mowic, ze wyobraznia stanowi podstawe naszych przedstawien rzeczywistosci w sferze biznesu? Na pewno tak; temu wazkiemu problemowi poswiecam cala prace. Nie chodzi tutaj oczywiscie o zadna teorie, czy paradygmat. Chodzi glownie o wlasciwa artykulacje wyobrazni np. w komunikacie reklamowym. O modyfikacje utrwalonych i nieco skostnialych pojec, np. w dziedzinie jakosci zycia, estetyki itp. Chodzi takze o uzywanie calkowicie nowych pojec, ktore powstaja chociazby w sferze NOWYCH MEDIOW i ktore moga dac bogatszy i wyrazistszy obraz tego, co obiecuje producent w sferze nowych produktow, uslug, pomyslow, idei i technologii. Takie nowe podejscie do znanych kwestii moze uruchomic nawet NOWE LOGIKI, jak logika emocji, potrzeby, motywacji itp. A moze wyobraznia stanowi remedium na wszystkie nasze zyciowe niepewnosci? Te teze postaram sie dowiesc w dalszych rozwazaniach. Wszystkie te i inne przeslanki wspomagaja i w ogole umozliwiaja dekonstrukcje, czy tez dezorganizacje zastanych hierarchii wartosci, potrzeb, marzen, pragnien itp. Wymagaja te zjawiska NOWEGO OPISU i to byc moze w innych kategoriach pojeciowych. Wymaga taka nowatorska DEKOMPOZYCJA uksztaltowania sie nowego rozumienia zawilosci naszego swiata. Nowej jego interpretacji, co traci juz nie tylko biznesem, ale wrecz swoista filozofia nowego biznesu. Na koniec tych propozycji pozostaje kwestia ich OCENY. Wszystkie te procesy, procedury, opcje i koncepcje opieraja sie na fundamentalnych dla wszelkiego komunikowania zbiorze takich pojec, jak: DYSKURS, NARRACJA i KONTEKST.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: