Kod: 12949006
Autor szczegolowo omawia metody : tworzenia struktury organizacji zorientowanej na klienta, analizy rentownosci kluczowych klientow, poprawy komunikacji z kluczowymi klientami, tworzenia efektywnego systemu motywacji dla zespolu d ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Autor szczegolowo omawia metody : tworzenia struktury organizacji zorientowanej na klienta, analizy rentownosci kluczowych klientow, poprawy komunikacji z kluczowymi klientami, tworzenia efektywnego systemu motywacji dla zespolu ds. kluczowych klientow, przygotowania strategicznego planu sprzedazy oraz planu rozwoju wspolpracy z kluczowymi klientami, skutecznego negocjowania z kluczowymi klientami, wdrozenia systemu informacji o kluczowych klientach, oceny informatycznych systemow CRM.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Organizacja i zarządzanie. Biznes
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )