REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis / Libristo.pl
REPOSITIONING:  Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis

Kod: 04012621

REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis

Autor Jack Trout

Explains how readers can evolve their original positioning of products, brands and organisations to meet the demands of the new economy.

124.99

Zwykle: 131.53 zł

Oszczędzasz 6.55 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis

Za ten zakup dostaniesz 73 punkty

Opis

Explains how readers can evolve their original positioning of products, brands and organisations to meet the demands of the new economy.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

124.99

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: