Reset / Libristo.pl
Reset

Kod: 16233620

Reset

Autor James Rubin, Barie Carmichael

As consumers, our access to - and appetite for - information about what and how we buy continues to grow. Powered by social media, increasingly we look at the companies behind the products and are disappointed when their actions d ... więcej

120.46

Zwykle: 126.78 zł

Oszczędzasz 6.31 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Reset

Za ten zakup dostaniesz 70 punkty

Opis

As consumers, our access to - and appetite for - information about what and how we buy continues to grow. Powered by social media, increasingly we look at the companies behind the products and are disappointed when their actions do not meet our expectations. With engaged citizens acting as 24/7 auditors of corporate behavior, one formerly trusted company after another has had their business disrupted with astonishing velocity in the wake of what, in the past, might have been written off as a bad media cycle. Gone are the days when a company could hide behind "socially responsible" branding or when marketing controlled the corporate narrative. That control has shifted to engaged stakeholders in the new social landscape, requiring a more radical change to company practices.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

120.46

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: