Rethinking Corporate Social Engagement / Libristo.pl
Rethinking Corporate Social Engagement

Kod: 06372126

Rethinking Corporate Social Engagement

Autor Lester M. Salamon

Examines what forms Corporate social engagement (CSE) is taking and how it's implemented, variations between countries in their approach to such partnerships, and whether CSE has made any positive impact. This work offers a constr ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Rethinking Corporate Social Engagement

Opis

Examines what forms Corporate social engagement (CSE) is taking and how it's implemented, variations between countries in their approach to such partnerships, and whether CSE has made any positive impact. This work offers a constructive critique of CSE and shows how civil society can exert positive and constructive influence on business practices.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Politics & government Political activism


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: