Kod: 11585570
Rethinking Popular Culture and Media begins from the premise that the "popular" is political. Whether it's Disney and Barbie, or Snapchat and Vine, youth navigate, shape, and repurpose popular culture. This updated collection of t ... więcej
101.56 zł
Zwykle: 106.87 zł
Oszczędzasz 5.31 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 59 punkty
Rethinking Popular Culture and Media begins from the premise that the "popular" is political. Whether it's Disney and Barbie, or Snapchat and Vine, youth navigate, shape, and repurpose popular culture. This updated collection of teaching articles and criti
101.56 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: