Revisiting the Chinese Learner - Changing Contexts , Changing Education / Libristo.pl
Revisiting the Chinese Learner - Changing Contexts , Changing Education

Kod: 05061758

Revisiting the Chinese Learner - Changing Contexts , Changing Education

Autor Carol Chan, Nirmala Rao

This book, which extends pioneering work on Chinese learners in two previous volumes, examines teaching and learning in Chinese societies and advances understanding of 'the Chinese learner' in changing global contexts. Given the b ... więcej

132.80

Zwykle: 151 zł

Oszczędzasz 18.20 zł


Dodruk
Termin nieznany

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Revisiting the Chinese Learner - Changing Contexts , Changing Education

Za ten zakup dostaniesz 78 punkty

Opis

This book, which extends pioneering work on Chinese learners in two previous volumes, examines teaching and learning in Chinese societies and advances understanding of 'the Chinese learner' in changing global contexts. Given the burgeoning research in this area, pedagogical shifts from knowledge transmission to knowledge construction to knowledge creation, wide-ranging social, economic and technological advances, and changes in educational policy, Revisiting the Chinese Learner is a timely endeavor.--The book revisits the paradox of the Chinese learner against the background of these educational changes; considers how Chinese cultural beliefs and contemporary change influence learning; and examines how Chinese teachers and learners respond to new educational goals, interweaving new and old beliefs and practices. Contributors focus on both continuity and change in analyzing student learning, pedagogical practice, teacher learning and professional development in Chinese societies. Key emerging themes emphasize transcending dichotomies and transforming pedagogy in understanding and teaching Chinese learners. The book has implications for theories of learning, development and educational innovation and will therefore be of interest to scholars and educators around the world who are changing education in their changing contexts.--Carol K.K. Chan is an Associate Professor and Nirmala Rao is a Professor in the Faculty of Education at The University of Hong Kong.-- ---

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Lifestyle, sport & leisure Miscellaneous items

132.80

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: