Roadside America / Libristo.pl
Roadside America

Kod: 04336328

Roadside America

Autor Jim Heimann

Als rein kommerzielle Werbung und architektonische Uniformität in Amerika noch nicht allgegenwärtig waren, glich die gebaute Umwelt eher einer Riesenspielwiese, auf der sich jeder kreativ austoben konnte. Beschilderungen, Objekte ... więcej

173.47

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Roadside America

Za ten zakup dostaniesz 102 punkty

Opis

Als rein kommerzielle Werbung und architektonische Uniformität in Amerika noch nicht allgegenwärtig waren, glich die gebaute Umwelt eher einer Riesenspielwiese, auf der sich jeder kreativ austoben konnte. Beschilderungen, Objekte und Bauten schillerten von verspielt bis exzentrisch, von scheinbar direkt dem Comicheft entsprungen bis hin zu quasi psychodelisch. Fotograf John Margolies hat Jahrzehnte damit verbracht, vergnügliche und liebenswert einfallsreiche Exemplare der Werbung am Straßenrand und Fantasiestrukturen zu dokumentieren - eine heute vom Aussterben bedrohte Art der Americana.§§Für dieses Buch wurden an die 400 Farbfotos von Beschilderungen an Hauptstraßen, Kinos, Tankstellen, Restaurants, Motels, Attraktionen am Straßenrand, Minigolfbahnen und Badeorten zusammengetragen. Im heutigen Zeitalter, in dem Online-Shopping und Megamalls den Konsum in Amerika beherrschen, erinnert uns Margolies' elegischer Überblick über dreißig Jahre an eine Vergangenheit, die schlichter, überraschender und bunter war. This title presents roadside Americana, fantasy, kitsch and joy on the American roadside. Before the advent of corporate communications and architectural uniformity, America's built environment was a free-form landscape of individual expression. Signs, artifacts and even buildings ranged from artisanal to eccentric, from deliciously kitsch to quasi-psychedelic. Photographer John Margolies spent decades documenting these eye-catching and endearingly idiosyncratic examples of roadside advertising and fantasy structures, a fast-fading form of Americana.§§This book brings together approximately 400 color photographs arranged into chapters by subject: Main Street signs, movie theaters, gas stations, fast food restaurants, motels, roadside attractions, miniature golf, and Atlantic coast resorts. In an age when online shopping and mega-malls have reconfigured American consumerism, Margolies' 30-year survey reminds us of a more innocent, unpredictable and colorful past.

Szczegóły książki

173.47

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: