Kod: 12917142
W licznych dyskusjach ze studentami - zwlaszcza studiow niestacjonarnych - odnioslem wrazenie, ze odczuwaja oni brak pozycji, ktorej nie musza studiowac "od poczatku do konca", w ktorej wzglednie szybko znalezc moga wyjasnienie ko ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
W licznych dyskusjach ze studentami - zwlaszcza studiow niestacjonarnych - odnioslem wrazenie, ze odczuwaja oni brak pozycji, ktorej nie musza studiowac "od poczatku do konca", w ktorej wzglednie szybko znalezc moga wyjasnienie konkretnego tematu i informacje o zrodlach umozliwiajacych ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gnebiace" ich pytanie. Pracujacy juz studenci maja bowiem najczesciej wlasne obserwacje i doswiadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukuja wiec wyjasnien uzupelniajacych ich zasoby wiedzy, dotyczacych tych zagadnien, pojec czy instrumentow, ktore nie sa im znane, lub co do ktorych maja watpliwosci. Ta ksiazka ma wlasnie odpowiedziec na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie "bloki tematyczne" odpowiadaja podstawom wiedzy marketingowej i - mam nadzieje - ulatwia znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )