Kod: 04341413
La creación de estrategia es considerada la parte más importante de la actividad directiva. Pero bombardeados por modas y acuerdos, la mayoría de los managers han andado a tientas tratando de abrazar al proverbial elefante. Ahora ... więcej
100.61 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 59 punkty
La creación de estrategia es considerada la parte más importante de la actividad directiva. Pero bombardeados por modas y acuerdos, la mayoría de los managers han andado a tientas tratando de abrazar al proverbial elefante. Ahora Henry Mintzberg, autor del galardonado The Rise and Fall of Strategic Planning, se ha unido a Bruce Ahistrand y Joseph Lampel para crear un poderoso antídoto: un amplio e instructivo -además de pintoresco- recorrido por los territorios del management estratégico. Mintzberg, Ahistrand y Lampel han modelado diez enfoques distintos para formular una escuela coherente de formación de estrategia. En el proceso, los autores clarifican la gran confusión existente.
Kategoria Książki po angielsku Humanities Philosophy Social & political philosophy
100.61 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )