Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm / Libristo.pl
Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm

Kod: 11306821

Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm

Autor Alan Wilson, Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne D. Gremler

European economies are now dominated by services, and virtually all companies view service as critical to retaining their customers today and in the future. In its third European edition, Services Marketing: Integrating Customer F ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm

Opis

European economies are now dominated by services, and virtually all companies view service as critical to retaining their customers today and in the future. In its third European edition, Services Marketing: Integrating Customer Focus across the Firm provides full coverage of the foundations of services marketing, placing the distinctive gaps model at the center of this approach. Drawing on the most recent research and using up-to-date and topical examples, the book focuses on the development of customer relationships through quality service, out lining the core concepts and theories in services marketing today.

New and updated material in this new edition include:

· - New content on the role of digital marketing and social media has been added throughout to reflect the latest developments in this dynamic field

· - Increased coverage of Service dominant logic regarding the creation of value and the understanding of customer relationships

· - New examples and case studies added from global and innovative companies including AirBnB, IKEA, Disneyland, Scandinavia Airlines, and Skyscanner

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: