Kod: 06575771
Explaining the many factors that govern an innovation's penetration into interconnected markets. This book also offers strategies for: qualifying endgames to guide various choices, selectively enabling "influencers" to propagate t ... więcej
205.28 zł
Zwykle: 205.33 zł
Oszczędzasz 0.05 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 120 punkty
Explaining the many factors that govern an innovation's penetration into interconnected markets. This book also offers strategies for: qualifying endgames to guide various choices, selectively enabling "influencers" to propagate the innovation across the network, closing deals with influencers that are "win-win," and more.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
205.28 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )