Kod: 13177670
The basis of advertising and marketing are being buffeted by new technologies. We are about to begin the era of the consumer whose rules are unclear, while we are faced with new technologies that will change the way companies and ... więcej
34.73 zł
Zwykle: 34.73 zł
Oszczędzasz 0.01 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 20 punkty
The basis of advertising and marketing are being buffeted by new technologies. We are about to begin the era of the consumer whose rules are unclear, while we are faced with new technologies that will change the way companies and customers interact.
34.73 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: